keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Se ensimmäinen askel

Taidan mennä saman tien suoraan asiaan. Olen 23-vuotias, "nuori aikuinen", kausiluontoinen suklaamonsteri ja epäsäännöllinen jumppahirmu. Olen kotoisin Kouvolasta, tällä hetkellä asun Jyväskylässä, mutta olen ehtinyt asua myös Saksassa, Sveitsissä ja Itävallassakin. Tunnen olevani eurooppalainen, jota vaivaa levottomat jalat - etsin vielä paikkaa, johon kuulun.  Statukseni on Kelan papereissa naimaton opiskelija, pian toivottavasti avoliitossa elävä ja työssä käyvä. Toivossa on hyvä elää!



Olen lukenut - ja kirjoittanut - blogeja jo useamman vuoden ajan. Inspiroivat ihmiset ovat blogimaailman parasta antia - samoin ruokavinkit! Preppy Little Pictures -blogista nappasin jokin aika sitten tämän herkkuvinkin. Onko parempaa!



Toiseksi parasta on kyllä glögi, mitä ostin tänään ensimmäistä kertaa tänä vuonna. Glögin nautin Glühwein-mukista, jonka lunastin joulun alla vuosi sitten Wienin Schönbrunn-palatsin joulumarkkinoilta. Ihan sinne asti en pääse tänä vuonna, mutta vähintään yhtä siistiä on Itävallan toisessa päässä Vorarlbergissä, jonne lennän joulukuussa. 




Vaan eipäs mennä asioiden edelle. Vaikka viime viikolla kuulinkin ensimmäiset joulukilkutukset ruokakaupassa, joulu on vielä kaukana! Ulkonakin sataa vettä. Pitänee jatkaa kaamosmasennuksen hoitoa Netflixin laadukkaan valikoiman parissa. 

Tervetuloa seuraamaan mun menoa ja meininkiä! Jos satutte eksymään tänne, linkkailkaa ihmeessä kommenttiboxiin blogejanne. :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti