perjantai 14. helmikuuta 2014

Postia!

Tällä viikolla postiluukusta on kolahtanut pelkästään mukavia juttuja laskujen ja mainosten sijaan. Maanantaina posti toi SASin EuroBonus-kortin, jonka tilasin Sveitsin-matkan aikana. En tiedä, kuinka paljon tämä kortti minua hyödyttää, kun vuodessa kertyvät lennot voi laskea yhden käden sormilla, mutta toimiihan tuo e-ticketinäkin, eli ainakin tulostinpaperia säästyy.:)



Eilen Suomi-Itävalta-pelin aikana eteisen lattialle oli ilmestynyt paksumpi paketti. Tätä olin jo odottanutkin! Viimeinkin on jonkinnäköinen todistus siitä, että jotain on tullut tehtyä tuolla yliopistossa. En kyllä tiedä, mitä tällä nyt sitten tekisi.:D Toisaalta, ainakin saan nyt täydentää cv:hen itselleni tittelin. 



Pääsin muuten sen viimeviikkoisen tentinkin läpi! Siis ihan uskomatonta, mä olin niin varma, että sieltä tulee hylsy takaisin, mutta sain jopa nelosen! :D Kai se vähäkin mitä kirjoitin, oli ihan asiaa. Eli syytä ois juhlia! Ystävänpäivän, ja kaiken muunkin kunniaksi varasin pöydän Paviljongin italialaisest ravintolasta. Olen opiskellut ruokalistaa jo muutamana päivänä, en millään malta odottaa iltaan!  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti