lauantai 8. maaliskuuta 2014

Viikkokatsaus

Ihanaa naistenpäivää! Tämä viikko on mennyt hurjaa vauhtia, ja mä oon niin onnellinen, että nyt on viikonloppu! Eilisestä tentistä on selvitty, ja nyt alkaa jännääminen, että pääsenkö läpi... Jos pääsen, niin ensi kuussa mulla olisi sitten opiskelu-urani viimeinen tentti!

Syy siihen, miksi päivät ovat tuntuneet vaan hujahtavan ohi, on mun ihanat ystävät, joiden kanssa olen nyt viettänyt aikaa enemmän kuin pitkiin aikoihin. Kävin kaverin luona leikkimässä hänen ihanan taaperonsa kanssa, ja pakko myöntää, että löysin ihan uuden puolen itsestäni... Oiskohan se nyt niin kamala ajatus, jos itselläkin joku päivä olisi sellainen pikkuinen ihme tuossa :)


Lisäksi olen ollut kolmena iltana "ulkoilemassa", muun muassa Poikkitieteellisissä haalaribileissä eli tuttavallisemmin poikkareissa. Taisivat olla viimeistä laatuaan minun kohdalla! Noi on kyllä niin nähty, ja alan minäkin olemaan jo aika "vanhus" noissa piireissä, ainakin siltä pohjalta, että opiskeluvuosia on kohta jo viisi täynnä. Haalarit vedän jalkaan seuraavan ja ehkä viimeisen kerran vappuna, joten sitä odotellessa. 



Yhtenä päivänä sain puhelun tuntemattomasta numerosta, johon vastattuani ei toisesta päästä kuulunut mitään. Hetken aikaa siinä huutelin haloota ja lopetin sitten puhelin, kun kukaan ei reagoinut. Kotiin päästyäni vilkaisin sähköpostiin, ja siellä oli tullut viestiä Itävallasta yhdeltä headhunterilta, että mun puhelinnumero ei kuulemma toimi ja kyseli että miten mut tavoittaa. Menipä noloks :D No, ehkä sitä kohta saa tämän työnhaun kunnolla käyntiin, eletäänhän nyt jo kuitenkin maaliskuuta!! 

Ensiviikolla on myös aika kiirettä. Mulla alkaa uusi (viimeinen!!!) kurssi, ja samalla alkaa myös se tutkimus, johon osallistun. Siitäkin osaan kertoa sitten enemmän ensi viikolla. Lisäksi on tapaaminen graduohjaajan kanssa, ja torstaina lähden Helsinkiin arkistomatkalle yhden kurssin kanssa. Perjantaina lähden Helsingistä luultavasti Kouvolaan, missä pyrin viettämään aikaa kavereiden ja perheen kanssa. Sen jälkeen onkin vajaa neljä viikkoa Itävallan-reissuun! <3



2 kommenttia:

  1. Tosta vikasta kuvasta tuli mieleen, ootko lukenut sen Die spinnen, die Finnen -kirjan? Ihan huippu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kuullu siitä, mut en oo vielä saanu sitä käsiini! Pitäis kyllä lukee :)

      Poista