perjantai 23. toukokuuta 2014

Muodon vuoksi

Kuten jo aiemmin vähän uhkailinkin, marssin tiistaina ensimmäistä kertaa elämässäni salille. Pohjalla ei ollut niin minkäänlaista kokemusta salitreenaamisesta eikä salilaitteista, joten päätin ottaa personal trainerin suunnitteleman saliohjelman ja ohjauksen samaan syssyyn. Eihän se nyt yhtään sen halvempaa ole treenata täällä kuin Suomessakaan, mutta kyllä mä kolme kuukautta pystyn vähäiset tuloni tuohon sijoittamaan. Otin siis kolmen kuukauden jäsenyyden, mikä on mun mielestä ihan hyvä aika katsoa, jaksanko treenata ja toimiiko se odotetulla tavalla.



Multa kysyttiin ennen ohjelman suunnittelua mun tavotteita, ja lyhyesti ja ytimekkäästi tokaisin, että "abnehmen". Mä en jaksa enää valitella mun mahamakkaroita tai leveitä reisiä, vaan nyt on oikeasti tehtävä asialle jotain. Siinä mielessä tämä muutto oli otollinen alku uusille elämäntavoille, sillä täällä mä syön ehkä vähän vähemmän kuin mitä Suomessa söisin (olen vielä sen verran vieraskorea, etten kehtaa kauhoa santsiannosta muiden nähden), ja hyvin pitkälti noudatan ruoka-aikojakin. 



Ensimmäisestä kerrasta lähtien ohjelma tuntui juuri passelilta. Se on aika lailla kokonaisvaltainen treeni, rutistellaan vähän vatsaa, reisiä, jalkoja ja käsiä. Parasta on, kun tällä ja ensi viikolla ehtii treenailla päiväsaikaan, eli silloin kun salilla ei ole juuri muita, mutta kesäkuusta lähtien mennään hyvin pitkälti töiden mukaan. Toivottavasti nyt alkaa tulee tuloksiakin! :)

*p.s. Otsikkokuva on vain kokeilussa! Kengät eikä kuva oo tosiaankaan mun, ja kökkö paint-muokkaus kyllä näkyy :D Kuvan lähde sivu alalaidassa.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti