keskiviikko 7. toukokuuta 2014

Sound of music

Harhaanjohtava otsikko mutta liittyy aiheeseen. Tänään jatkoin nimittäin itseni lahjomista, ja Facebookin erään myyntirinkiryhmän kautta tämä pikku kaveri  (iPod Shuffle, anteeks et mulla on niin huono kamera) vaihtoi omistajaa! Mulla on joskus lukioaikana ollut mp3-soitin, mutta syystä tai toisesta se jäi vähemmälle käytölle, vaikka siihen kulutinkin aika tuhottomasti rahaa. Nyt se on äidin käytössä (ja se taitaa sisältää vain mun senaikaisia lempibiisejä, eli Disturbedia ja Metallicaa... vaikka onhan mun äiti ollut nuorempana aika katu-uskottava, on käynyt Kissin keikallakin jopa!), ja minulle tuli tarve hankkia taas ihan oma soitin. En ole koskaan käynyt lenkillä napit korvissa, eli tämä pääsee kokeiluun ehkä jo heti huomenna!



Meillä oli eilen siellä tutkimustreeneissä joogaa. Mulla on nyt yläselkä ja reidet ihan jumissa! Olen tainnut aikaisemminkin mainita, että urheilulajeissa vauhti on mulle aika tärkeää, enkä niinkään perusta noista rauhallisimmista kehonhuoltolajeista, mikä siis on todella väärä ajattelutapa! Jossain kohtaa munkin on pakko kohdata todellisuus ja alkaa pitää lihaksistosta parempaa huolta ja kehittää jäntevyyttä. Tuolla tutkimustreeneissä ollaan testailtu jumppapallolla muutamia pilates-liikkeitä, ja mä luulen, että Gerhardin verannalla lojuva jumppapallo tulee olemaan mun käytössä tulevaisuudessa. 




Nyt on korkea aika alkaa tyhjentelemään ruokakaappeja. Löysin vielä myslin ja kuivattujen marjojen jämät kaapin perukoilta, tulee kyllä ikävä Punnitse & Säästä -liikkeen herkkuja </3 Jääkaappikin on kohta tyhjillään, ja perjantaina taidankin pistää sen jo heti aamusta sulamaan. Onneksi olin sulattanut sen viime kesänä, niin ei ole kovinkaan paksua jääkerrosta pakastelokerossa hajotettavana ;)

Btw, HIM esiintyy Itävallassa heinäkuussa!!! Tai tarkemmin ottaen siinä meidän naapurikaupungissa. Gerhard kysyi, että haluunko mennä kuuntelee, ja todellakin haluun! Teea 13v ei pysyis housuissaan (no ei kyllä Teea 23v:kään...) :D

4 kommenttia:

  1. Kai nyt meette HIMiä kuunteleen! :D Mä ainakin menisin x)

    Söpön värinen Shuffle. Mä taas en koskaan käy yksin lenkillä _ilman_ että on kuulokkeet korvissa! Kännykästä kuuntelen. Soittolistaa sais kyllä olla päivittämässä yhtenään ettei kyllästy, niin usein kuuntelenkin kyllä ihan vaan radiota. Niin saattaa jopa kuulla jotain uutisiakin joskus. Kun ei ole telkkaria enkä tilaa lehteä.. :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan varmasti mennään! :D

      Kaikki kattoo mua aina kieroon kun käyn lenkillä ilman mitään nappeja korvissa. Toisaalta yhdessä kohtaa en tykännyt kuunnella musiikkia, kun joskus se oli mulle kaikki kaikessa, niin halusin pitää vähän taukoa. Jos nyt taas innostuisi kuuntelemaan muutenkin kuin baareissa (tosin, aika lailla tanssimusaa oon jo ehtinyt latailla tuohon...;))

      Poista
  2. Niin kuinka pian olet Itävaltaan muuttamassa? :)

    VastaaPoista