sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Rakkauskaupunkini



Keskiviikkona hyppäsin junan kyytiin ja matkasin koko Itävallan läpi aina Wieniin asti. Senna oli asemalla vastassa, ja hostellin kautta lähdettiin fiilistelemään kaupunkia. Ei sitä paikkaa voi muuta kuin rakastaa! 

Loppuviikon säästä olin kuullut monenlaisia tulkintoja, joten varavaihtoehtoja olin ottanut vähän turhankin runsaasti mukaan - en kuitenkaan ollut osannut varautua kesäkeleihin, joten reissu menikin lähinnä shortseja ja hametta vuorotellen. Parempi näin kuin toisinpäin, sateenvarjo nimittäin unohtui kotiin ;)






Ainon kanssa treffattiin torstaina. Tosi hauska nähdä tyttöjä ihan livenä, ja olen kyllä varma siitä, että tästä lähtien näiden blogeja lukiessa kuulen heidän äänet päässäni :D Alkoi kyllä hiukan harmittamaan, että pitääkin asua täällä landella toisella puolella maata! Tosin Sennan saan ehkä lähitulevaisuudessa tuohon Sveitsin puolelle, tosin Geneve sijaitsee näppärästi juuri Sveitsin kaukaisimmassa kolkassa, mutta on sekin lähempänä kuin Wien... 



Vaan matkailu avartaa! Tosin kuulin tällä viikolla kommentin, ettei Euroopassa kiertämistä voi oikein kutsua matkusteluksi, mutta kyllä minulle jo pienikin maisemanvaihto käy ihan reissaamisesta. Jo blogin alussa olen pitänyt itseäni eurooppalaisena, mutta kyllä mä kotimaassanikin pystyn olemaan turisti ihan täysillä.



4 kommenttia:

  1. Oi vitsi, Itävallassa ja Wienissä on kyllä pakko päästä käymään joskus! Mä lensin kans lauantaina Saksaan ja oon miettiny jo pari kertaa, et miten järkevästi pakkasinkaan vaatteita mukaan. Onneksi täälläkin pitäisi alkaa viiletä piakkoin. Thank God en ottanut talvitakkia mukaan...:D Mut hei, Suomessa on satanut taas jo ensilumet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerro vaan milloin menet niin mä tulen mukaan!! :D
      Hahah, milloinkohan sitä oppisi pakkaamaan oikein... Ei varmaan ikinä. Mulla oli Wienissä untuvaliivi mukana, käytin sitä yhtenä päivänä ja huhhuh että kadutti :D Ja just katselinkin facebook-päivityksiä, että jossain päin ilmeisesti talvi jo tullut. Apua!

      Poista
  2. Oi kehtasit ottaa kuvan fiinikahvilastakin! :D Juu tuut sit kyllä meille kylään Geneveen :) Ja mä tuun teille kokeileen lehmien lypsämistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otin tollasen tosi pikaisen kuvan ennen ku tarjoilija ehti nähdä :D Todellakin tuun, sinne teidän 11 neliön täytteeks! :D Mä varaan sulle jo lypsyjakkaran <3

      Poista